• header2012 baxter

Dag 22 / Central Valley - Brussel

Inpakken
Een simpel ontbijtje en daarna puzzelen hoe we alle bagage, slaapzakken, de gekochte boeken en cadeautjes weer mee kunnen krijgen in de koffer en de koelbox. We halen wat spullen uit de verpakking en dan lukt het uiteindelijk om alles mee te krijgen. Hopelijk is het niet te zwaar, want we zijn de weeghaak vergeten mee te nemen.

Fort Lee
Het vliegtuig vertrekt pas na vijfen, dus we hebben ruim de tijd om naar JFK te rijden. We stoppen onderweg in Fort Lee (New Jersey) als we langs de weg een bord zien met de tekst Fort Lee Historic Park. Het is een park met de resten van een fort. Het museum is helaas op dinsdag gesloten, maar het parkje is leuk om doorheen te wandelen. Ook hier herten en er schiet zelfs een marmot (woodchuck/groundhog) voorbij. Bovendien uitzicht op de George Washington Bridge over de Hudson River. In de verte zien we ook de skyline van Manhattan. Leuk.

Naar huis
Na het park rijden we naar een Starbucks in de buurt. Daarna rijden we toch maar door naar JFK. We tanken de auto weer vol en leveren deze weer in. Vervolgens met de AirTrain naar de terminal. Wachten tot de Aer Lingus balie opengaat, bagage afgeven en dan nog meer wachten en winkeltjes kijken. De terugreis verloopt voorspoedig op een uurtje vertraging in Dublin na. Vincent komt ons in Brussel ophalen en rond het middaguur zijn we weer thuis van deze bijzonder geslaagde, afwisselende, sportieve vakantie. Net als vorig jaar hebben we weer heel veel gewandeld en dat bevalt ons uitstekend.